PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Jesteśmy zobowiązani do zapewnienia satysfakcji naszych klientów, dlatego oferujemy elastyczne warunki zwrotów i reklamacji. Klienci, zarówno ci posiadający konto w naszym sklepie, jak i ci, którzy nie posiadają konta, mogą złożyć reklamację dotyczącą zamówienia lub dokonać zwrotu produktów.


1. Zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz zwrócić zakupiony produkt, możesz to zrobić na kilka różnych sposobów:

  • Zaloguj się na swoje konto klienta i przejdź do zakładki "Zamówienia" lub "Historia zamówień", aby skorzystać z opcji zwrotu z poziomu konta.
  • Jeśli nie masz konta, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie(+48 509 799 769), za pośrednictwem poczty elektronicznej (info@ramio.pl) lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej. Nasi pracownicy pomogą Ci zorganizować zwrot.

2. Reklamacje

Jeśli otrzymałeś produkt wadliwy lub uszkodzony, możesz złożyć reklamację na kilka różnych sposobów:

  • Zaloguj się na swoje konto klienta i przejdź do zakładki "Zamówienia" lub "Historia zamówień", aby złożyć reklamację z poziomu konta.
  • Jeśli nie masz konta, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie (+48 509 799 769), za pośrednictwem poczty elektronicznej (info@ramio.pl) lub za pomocą formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej. Nasi pracownicy skontaktują się z Tobą w celu rozpatrzenia reklamacji.

3. Zwrot kosztów

Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu lub reklamacji zwrócimy Ci koszty zakupu, w tym koszty dostawy, na Twój używany podczas zakupu środek płatniczy. Proces ten może zająć do 7 dni roboczych.

4. Uprawnienia konsumenta

Nasze procedury zwrotów i reklamacji są zgodne z obowiązującym prawem konsumenckim i respektują Twoje uprawnienia jako konsumenta (Regulamin sklepu).

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów i reklamacji lub potrzebujesz pomocy w związku z nimi, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!


Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ