Rozumiemy, że nasi klienci doceniają elastyczność i wybór różnych form płatności. Dlatego oferujemy kilka opcji płatności, aby zapewnić naszym klientom dogodność i bezpieczeństwo podczas zakupów. Poniżej przedstawiamy informacje o dostępnych formach płatności:
Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym.
Informacja o zaksięgowaniu wpłaty zostanie przesłana drogą mailową.
Dane do przelewu:
Właściciel konta bankowego: Ramio Sp. z o.o., NIP: 7621997298
Bank: mBank, Numer konta: 66 1140 2004 0000 3002 8318 1072 (PLN)
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia i/lub Imienia i Nazwiska osoby składającej zamówienie.
Szczegółowe dane do przelewu znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia wysłanym e-mailem po dokonaniu zakupów w sklepie zdrowosmakowo.pl.
Uwaga: Płatność przelewem tradycyjnym może wydłużyć czas realizacji zamówienia o 2 dni robocze.
Płatność online (bramka płatnicza PayU):
Bezpieczna i szybka forma płatności elektronicznej.
Po wyborze tej opcji, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU, gdzie dokonasz szybkiego przelewu za pośrednictwem swojego banku.
Po potwierdzeniu płatności przez PayU, zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
Płatność kartą płatniczą (Visa, Mastercard):
Bezpieczna forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A.
Po wyborze tej opcji, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU, gdzie dokonasz płatności kartą płatniczą w systemie VISA lub Mastercard.
Żadne dane karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu zdrowosmakowo.pl.
Po potwierdzeniu płatności przez PayU, zamówienie zostaje przekazane do realizacji.
W przypadku nieudanej autoryzacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem sklepu lub wysłanie e-maila z numerem zamówienia na adres info@ramio.pl.
Uwaga: Nie przyjmujemy płatności gotówką.
Mamy nadzieję, że te informacje pomogą Ci w dokonaniu płatności w sklepie zdrowosmakowo.pl.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.