PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Koszty wysyłki są uzależnione od wielkości i wagi zamówienia oraz od wybranej formy dostawy.
Ostateczny koszt zostanie wyświetlony na etapie finalizacji zamówienia, zanim potwierdzisz płatność.
Oto nasze ogólne stawki dla paczek o maksymalnej wadze i maksymalnych rozmiarach dozwolonych przez firmy kurierskie:


1. Przesyłka kurierska, kurier DPD:  18,80 PLN

  • Czas dostawy: 1-2 dni

  • Maksymalna waga paczki: 31,5 kg
  • Maksymalne wymiary paczki: [WYMIARY DPD]

2. Przesyłka kurierska, kurier InPost:  19,50 PLN

  • Czas dostawy: 1-2 dni
  • Maksymalna waga paczki: 30 kg
  • Maksymalne wymiary paczki: [WYMIARY INPOST]

3. Dostawa do punktu odbioru:

  • InPost Paczkomaty: 15,40 PLN [cena dla Gabarytu paczki C]
  • Czas dostawy:  1-2-dni
  • Maksymalna waga paczki: 25 kg
  • Maksymalne wymiary paczki: Gabaryt C –41 × 38 × 64 cm
  • WYMIARY PACZKOMATY INPOST

4. Dostawa za granicę:

Koszty i czasy dostawy zagranicznej są zróżnicowane i zależą od lokalizacji. Prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać dokładne informacje. Maksymalna waga i rozmiary paczki mogą również różnić się w zależności od kraju docelowego.
 

Reklamacje przesyłek

Chcielibyśmy  przypomnieć o kilku istotnych kwestiach dotyczących odbioru przesyłek i postępowania w przypadku ewentualnych szkód czy ubytków.
  1. Sprawdzanie stanu przesyłki:
    Zanim podpiszesz potwierdzenie odbioru paczki, zawsze dbaj o dokładne sprawdzenie jej stanu. Upewnij się, czy opakowanie nie jest uszkodzone, zgniecione lub zalane. Jeśli zauważysz jakiekolwiek oznaki naruszenia przesyłki, koniecznie poinformuj o tym kuriera.
  2. Protokolne ustalenie szkody:
    W przypadku wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody
  3. Ubytki lub uszkodzenia po odbiorze:
    Jeśli po wydaniu przesyłki zauważysz ubytek lub uszkodzenie, które nie było widoczne podczas odbioru, niezwłocznie skontaktuj się z dostawcą. Zgodnie z przepisami prawnymi, masz na to 2 dni od daty odbioru przesyłki. W celu uporządkowania sprawy, ważne jest sporządzenie protokołu ustalenia stanu przesyłki oraz dokładne opisanie okoliczności powstania szkody.
  4. Oryginalne opakowanie:
    Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia na oryginalnym opakowaniu, zalecamy sporządzenie fotodokumentacji przed otwarciem przesyłki. Zachowaj również wszystkie materiały opakowaniowe, takie jak pudełko, taśmy i wypełnienie, w przypadku potrzeby reklamacji
  5. Kontakt z obsługą klienta:
    W przypadku jakichkolwiek problemów, pytań lub reklamacji dotyczących odbioru przesyłek, zawsze skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

    Nasi wykwalifikowani pracownicy odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą rozwiązać wszelkie problemy z odbiorem przesyłki. Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem telefonu (+48 509 799 769), poczty elektronicznej (info@ramio.pl) lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej.

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze i zawsze jesteśmy gotowi służyć pomocą.

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ